Måned: mai 2017

  • 1. mai feiring på sjøen

    Hva er bedre enn å feire 1. mai med en padletur i solskinn? Med sol, blå himmel og vind på 2 m/s var det bare å lage god matpakke og drikke, kle seg etter vanntemperatur og ta med sitteunderlag for å holde rumpa varm. Turen startet på Åsebud, som ligger på Asmaløy, Hvaler. Vi padlet ut Asmaløysundet forbi Brattestø og Pikesten fyr. Turen gikk videre til Skinnarholmen som ligger helt i sørenden av Asmaløy. Der ble det matpause, før vi padlet rundt Skinnarholmen og tilbake til Åsebu.

    Brattestø og Pikesten fyr.
    Blikkstille og klar fin luft 🙂
    Vi nyter turen.
    Asmaløy til venstre og Skinnarholmen til venstre.